Merhaba.
Cok basit bir hata. Hata mesajı zaten hatayı söylüyor. Ayrıca stackoverflow'da arattım demişsiniz ama..... Yüzlerce konu var bununla ilgili

https://stackoverflow.com/questions/...android-studio

https://stackoverflow.com/questions/...t-width-or-lay

https://stackoverflow.com/questions/...es-are-missing