Yaş oldu 33, ön dişlerimin kökünü kazıtacağım bende. Dümdüz aslında ve hiçbir sorun yok ama, yaş geçtikçe birşeyler değişmek istiyor insan.
Kaplamalarda sıkıntı çok oluyor ama, karar vereceğiz yakında...