gencbeyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
klasik asp kullanmayalı belki 10 yıl olmuştur ama 80004005 genelde database sunucusuna bağlanamadığında veriyordu gibi hatırlıyorum.
Database bilgilerini çeken tek dosya var, sonuçta database bağlantısında sorun olsa user girişide yapamamam gerekir. Sistem evet biraz eski ama kullanmam gerekiyor



Sunucu üzerinde application poolu classic moda çekince düzeldi.