Burada aktif olmanız oldukça ilginç. WM Aracı üzerinden hakkınızda şikayet konusu açılmış ne hikmetse o foruma sabahtan beri hiç giriş yapmamışsınız. İnsanların bu kadar rahat davranması oldukça ilginç!
Bu ne demek böyle?
Konu ne zaman açılmış ben en son ne zaman online olmuşum bak bakalım. Görmemiş olabilirim. Ben oraya iki günde bir buraya günde 20 kez giriyorum.