Burada aktif olmanız oldukça ilginç. WM Aracı üzerinden hakkınızda şikayet konusu açılmış ne hikmetse o foruma sabahtan beri hiç giriş yapmamışsınız. İnsanların bu kadar rahat davranması oldukça ilginç!