bende çok aralıklı kullanıyorum hocam yapısı bozulmamışsa ilk aldığınız gibi tozsa elinize aldığnızda hiçbirşey olmamıştır kolayca böyle anlayabilirsiniz bu arada çilekli almayın bir süre sonra içilmiyor çikolatalı adamdır