Merhaba,
Elimde 3 adet cihaz mevcut.
1 ini haziran ayında topladım ve kullanıyordum. Geçen günlerde uygun fiyattan i7 4790 lı bir cihaz elime geçti.
i7 4790 3.6 işlemci
16 GB ddr3 (1600 MHZ ) Ram
Gigabyte Ga h97 d3h anakart
240GB kingston SSD
1TB Sata
Bu bilgisayarın içine ben 1050 Tİ ve 2TB harddisk taktım.
Benim bir adette amd li topladığım bir kasa mevcut.
AMD Ryzen 3 2200G İşlemci
DDR4 3000 MHZ 8 GB RAM
GTX 1050Tİ ( i7'ye taktım )
2TB Harddisk
MSI B350M PRO-VD PLUS AMD Çipset Soket AM4 DDR4 Anakart
Şimdi kafamı karıştıran bir noktayı soracağım. İ7 li kasada ki ssd'yi amd'li kasada mı kullansam daha iyi yoksa i7 li kasada kullansam daha iyi verim alırım?
Bana güzel fikirlerinizi iletebilir misiniz