faiz olmasa herkes aç gezer hocam. bu kadar basit. ülkemiz vergi sayesinde tüm ihtiyaçlarını gideriyor. ha çıkıpta birisi diyemez vergiler ile geçinmiyor diye.
vergi ve faiz, bana göre ikisi de aynı. aha ben mesela takibe düştüm 1250 tl ödemem gerekirken avukat bana 1800 tl ödeyeceksin diyor. 2 gün sonra 100 tl de öyle zam yedi. yani başta bankalar yasal faizcilerdir.
bir şoför abimiz vardi Fahri abi diye, adam çocuğu bankacılık kazandı ve göndermedi sebebi ise çocuğum milletin faiz parasını eve sokmasını istemiyorum demişti. dinimiz İslam fakat, yere düşen birisine tekme atmayan namahrem diye gezinir.