hepsinin ajansları var, onlara değil ajanslara ulaşmalısın. dipnot: araştırdınız mı bilmiyorum ama birçoğu ajans dışı, bireysel komisyonlu vs. iş almıyor. (vergiler nedeniyle)
Bugün 500k'yı geçmiş neredeyse tüm fenomenlerin ajansları vardır. Arkadaşın da dediği gibi fenomenler bu ajanslar üzerinden vergileri kesilmekte dolayısıyla kişi kendi ilgilenmemekte reklamlarla vs. Ajansta kullanıcısını kaçırmak isteyeceğini sanmıyorum