hizlimakale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,

bugün bir siteye aktarmak için paribudan btc çektim. Ancak aktarım yapacağım site transkriptteki göndericinin benim cüzdanım olmadığını ve göndericinin benim olduğumu ıspatlamamı istiyor. Forumlardan araştırdığım kadarıyla çekim işleminde gönderici cüzdan bizim değil paribunun cüzdanı oluyor, gerçekten öyle mi? Transkriptleri ekran görüntülerini vs atmama rağmen hala anlamak istemiyorlar, bitcoin konusunda yeniyim, ilk baştan sorunla başladık. Bu durumun içinden nasıl kurtulabilirim?
Kripto para aleminde böyle bir saçmalıkta duyduk ya. BTC cüzdanı nasıl kanıtlayacakmışın acaba. Tamamen çakallık yapıyorlar. TXİD yi kabul etmiyorsa işin zor.