Şuan kaldığım yerde banka var mobil bankacılık var internet bankacılığı var faiz yok isteyen hiç bir ek ücret ödemeden istediği miktarda parayı bankadan veya devletten çekebiliyor her ay artmayan sabit bit ücretle ödemesini yapıyor. Kredi kartı yok her şey nakit para ile alınıyor. Banka kartı var oda herkes almıyor ihtiyaç duymuyor sistem gayet güzel bir şekilde faizsiz işliyor