faiz olmasaydı tefeciler olurdu otoparkların olmadığı yerde değnekçilerin olduğu gibi

şahsi görüşüm komünizm belki yüz belki bin yıl sonra insanlığın kaçınılmaz sonu olacak ve herşey çok daha iyi olacak şuanki sistem kölelikden başka bişey değil.