Siz bankada duran parama faiz karıştığını söylüyorsunuz sanırım yanlış anlamadıysam doğrumu ?
Hocam bankaya parayı vadesiz olarak da yatırsan banka o parayı kendi içinde faizli bir şekilde işler. Yoksa niye bankalar bunla uğraşsın? Ama bizim açımızdan sorun olmuyor. Çünkü ben o parayı faiz amaçlı yatırmadım. Aynı şey gibi düşünün. Bir yandan devletin kasasına faiz ile yüksek miktarda para giriyor. Bir yandan da işini yapan imama maaşı yatıyor her ay. Bu imam faiz var bu maaşın içinde deyip almayacak mı parayı? Burada asıl olan amaç. Her şey sende bitiyor yani.