UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tutuyorlar kardeşim niye tutmasınlar yıllardır tutuyorlar hiç bir sorun yaşamadım çelik kasada değil direk istediğim yere para da yolluyorum para da alıyorum ticari işlerim için kullandığım ticari hesaplarımda şahsi hesaplarımda bu şekilde çalışıyor bence siz banka ve faiz alınma zorunluluğu varmış gibi hissediyorsunuz.
Hocam faiz alin demiyorum dememde. Ama siz bankadaki paranizin banka havuzunda yer almadigina baska musterilere faizle verilmedigine mi inaniyorsunuz yani herkesin parasi ayri kasalarda. ilker bey gelmis 253889 nolu kasadan 10 bin lirasini getirin. Yada ne bilim bu faiz almiyor bunun parasini faiz karsiligi vermeyelim mi diyorlar.