Hocam sizin dediginiz kasa kiralamada oluyor. Yoksa hicbir banka sizin paranizi hayrina tutmaz elinde size ozel celik kasa gibi.
Tutuyorlar kardeşim niye tutmasınlar yıllardır tutuyorlar hiç bir sorun yaşamadım çelik kasada değil direk istediğim yere para da yolluyorum para da alıyorum ticari işlerim için kullandığım ticari hesaplarımda şahsi hesaplarımda bu şekilde çalışıyor bence siz banka ve faiz alınma zorunluluğu varmış gibi hissediyorsunuz

.