UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banka bana neden faizle para veriyor anlamadım açıkçası ben hesabımı vadeli olarak açmadım kimi zaman 20k kimi zaman 100k oluyor dönüyor para geliyor gidiyor vs.. ama hiç bir zaman faize yatırmadım çok tekli etti bankalar hatta iş yerime evime temsilci bile geldi ama yatırmadım yatırmam da. Ben istemedikten sonra o para hiç bir zaman faiz getirisi olarak çalışamaz bence banka sistemini bir araştırın.
Hocam sizin dediginiz kasa kiralamada oluyor. Yoksa hicbir banka sizin paranizi hayrina tutmaz elinde size ozel celik kasa gibi.