Faizi zengin fakir farkına bağlayan olmuş. Ne alakası var anlamadım.

Faiz bu dünya için bir gereklilik , olmasaydı neler olurdu listeleyelim.

Faiz olmazsa Bankalar olmaz.
Bankalar olmaz'sa Tefeciler olur.
Tefeciler olursa'da her gün sokakta para meselesin'den öldürülen yüzlerce insanı yazmama gerek yok sanırım.
Bankalar olmaz'sa şirketler gelişemez borç alamaz.Ülke gelişimi yavaşlar.
Bankalar olmaz'sa acil İhtiyaç halinde para bulamazsınız.
Bankalar olmaz'sa toplumun temeli sarsılır , Birbirine para veren geri alamayanlar türer. Ortalık ***********'dan geçilmez hoş şuan'dada alta kalır yanı yok ama şuanı mumla ararız..
Vs liste genişleyebilir.