% 0 hatta - faiz uygulayan ülkeler de var. onlarda ekonomi darda mı, değil. o zaman faiz çok önemli değil.
benim bildiğim, faiz= enflasyon. faizi 1 ay yüzde 0 yapalım. inanıyorum ki enflasyon da ciddi düşüş olacaktır. birkaç aya 1-2 lere... tabi kur faktörünü yoksayarsak.