Öncelikle sizede selamlar,
Çok şükür ego kasmak için sitelerimin 1. sayfaya geldiğini söylemeye ihtiyacım yok.
Konu sahibi arkadaşım isterse tabiki deneyimlerimi tecrübelerimi kendisine aktarırım.
Ayrıyetten ben burda çıkıp 'hahahaha' ben yükseldim gibi bir ifade de bulunmadım, mesajımı tekrar okumanızı rica edeceğim.
Ben herşeyin farkındayım ve kendi istediğim ile bir yorum yaptım, ayrıyetten buna karışmanızı gerektirecek bir olay yok.
Açılan konulara kimin ne yazması gerektiğini siz belirlemiyorsunuz o yüzden yapıcı yorumlar yaparsak forumun ve arkadaşın faydasına olur diye düşünüyorum.
Saygılarımla.