" başkalarına ve belki de size " demiştim hocam. Siz kullanmıyorsunuz ama toplam havuzda biriken parayı banka hemen başkalarına satıyor. Bankalarda fiziksel para birikimi çok çok sınırlıdır.
Varsayıma gidecek olursanız sizin dediğinizden şunu anlıyorum bankanın tüm geliri faiz vs.. dir dolayısı ile yatırdığınız paranız ister istemez faizli para ile karışacaktır.
Doğrumu anladım

varsa bir hatam düzeltin lütfen