Faize her türlü karşıyım, hatta belki basit gelecektir ama, bir kadının ojesini başka bir kadının sürmesini ya da bir ahlaksızın yere salladığı çöpü, bir başkasının temizlemesine de karşıyım.
Ama tüm bu sistemin başı faiz ve detaylarına bağlanmış. Ve bu sistemi başka bir şeye çevirmek mümkün değil artık.
Al gülüm ver gülüm de, günümüz şartlarında mümkün değil gibi görünüyor.
Günümüzde faiz olmasa diye birşey olamıyor, malesef olur.
Faiz hiç olmasaydı çok ama çok güzel olurdu o kısmı kesin.
Birinin milyonları olup yiye yiye bitiremezken, binlerce insan aç yatağa girmezdi mesela.