Merhaba, hocam benim siteleriminde hemen hemen hepsi 1. sayfaya geldi nerdeyse..
Bu şekilde yorum yapanlar hakkında tek düşündüğüm tek şey.
Tamamen ego kasmak amaçlı konuştuklarıdır.
Sizce sizin siteleriniz neden 1. sayfaya gelmiştir?
Yada 1. sayfaya gelmesinde size göre hangi etkenler var?
Bu gibi şeyleri paylaşırsanız bu arkadaşımıza bir nebze faydan olur güzel kardeşim.
Ama sen çıkıp hahahaha ben yükseldim ya gibi konuşursan adam iyice demoralize olur.
Farkındaysanız kim yükseldi dememiş kim düştü demiş.
Selamlar..
Bu Google'ın ne yapmaya çalıştığını çözemedim gitti, her gün sıralamalarda saçma sapan değişiklikler oluyor. İyice sarpa sardı bu Google.
Bugün sıralamalarda ve hitlerde kayıp yaşayanlar var mı?
Mozda da havalar kötü:
https://moz.com/mozcast/ Hocam benim düşüncem: Anahtar kelimeye yoğunluğu fazla olan sitelerin sıralama kaybettiğidir. Gözlemim budur şuanda.