Çok teşekkür ederim.
o arkadaşa çok üzülmüştüm. Allah inşallah rahmet eyler.
yorum güzel ses tonun da güzel.
ancak dünyada o kadar sorun varken testesteronun etkisiyle karşı cins için acı çekmek çok banal basit geliyor bana.
Çok teşekkür ederim hocam öncelikle. Ancak yelpazeye sadece "testesteron" kısmından bakmamak gerek diye düşünüyorum.
Çok farklı hikayeler, yaşanmışlıklar olabiliyor bazen.
Tekrardan değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.