o arkadaşa çok üzülmüştüm. Allah inşallah rahmet eyler.

yorum güzel ses tonun da güzel.

ancak dünyada o kadar sorun varken testesteronun etkisiyle karşı cins için acı çekmek çok banal basit geliyor bana.