Konu
Yaşamak isterdim...
06-11-2018, 20:37:15
#3
dertliA
o arkadaşa çok üzülmüştüm. Allah inşallah rahmet eyler.
yorum güzel ses tonun da güzel.
ancak dünyada o kadar sorun varken testesteronun etkisiyle karşı cins için acı çekmek çok banal basit geliyor bana.