Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
anladım r10 da bunu yapmak tehlikeli diyorsunuz doğru mu anladım?
yapmam yapıcı eleştirileriniz için teşekkür ediyorum.
peki asıl konuya dönecek olursak neden 56 kuruştan 0,00 kuruşa düştü tık bir anda 56 kuruş düştü. normal mi?