Özellikle 4 kasim gunu yapılan KPSS ön lisans sınavında adeta savaş vardı. Sinava giren kişi olarak internette soruları aradım. Haber sitelerin içeriklerini bildiğim için giriş yapmadım. Fakat işini doğru düzgün yapan siteyi bulurken ben yoruldum. Sonra can sıkıntısı haber sitelerine gireyim bakalim be paylasmislar dedim. Yav arkadaş bir tane işe yarayan icerik yok. Zaten bu haber sitelerinde içerikleri oluşturan kişiler eski news sahibi olan kişiler. Şimdi bu kişiler buyuk haber sitelerinde aylik sabit maaş alarak çalışıyorlar. Hatta bir tane buyuk haber sitesi bir kati komple spam katı ilan etmiş. İşin garibi yayin editörleri rahatça istediğiniz yerden alın, kimse baş edemez bizle deyip gaza veriyormus. Bu spam katinda 10 kisi civarında çalışan varmış. Artik siz düşünün ne kadar içerik üretip bu siteler ile baş edeceksin.