Hocam onların belli başlı bir paketi var diye biliyorum.
Atıyorum aylık 100 gönderim yapıyorsanız şu kadardan,
1000 gönderim yapıyorsanız şu kadardan şeklinde sözleşme tarzı bir belge çıkarıyorlar karşınıza.

Ve kargo firmaları, tamamen kendi menfaatlerini göz önünde bulundurarak gönderim yaparlar. Mesela ürünün kilosu azdır, ama boyutları büyüktür. Desi üzerinden kabul ederler. Ama boyutları küçük, kilosu fazladır bu defa da kilo üzerinden kabul ederler.
Benim bildiklerim bu kadar