Carillos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yabancı borsalarda böyle bir duruma rastlamadım, burada böyle olmasının sebebi nedir?
Bu şekildeyken hiçbir kolaylığı yok bence, o yüzden para değil yatırım aracı olarak kalıyor devamlı.
Çünkü yabancı borsalarda fiat currency yatırıp çekemezsin sadece coin yatırır coin çekersin ama TR borsalarında nakit işlemi olduğu için yasal olarak gerekli belgeleri almaları gerekiyor.