Benim de çok merak ettiğim bir konu. Neye göre 1 günde, neye göre 20 günde onay veriyor? Var mı bu sorunun cevabını bilen bir babayiğit?
Başvuru sürecinde "bu işlem bir gün içinde tamamlanabilir veya daha uzun sürebilir" şeklinde açıklama var. Son bir haftadır ben de onay, düzeltme, red yanıtlarının 1 günde geldiğini gördüm.