dezda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'da Journal 3 ü kurup kullanan vardır elbette. Bu sorunu aşan bir arkadaş çıkacaktır hocam. Ben temayı geçen sene aldığım için hiç kurmamıştım. Bu sorunu yaşayanlara supporta yazın halledelim demişler ama support desteği 33$. Halbuki dosya eksik





Sorunu çözdüm dostum. Journal version 3 te v2 deki modül yok.
V3'ü kullanmak istiyorsan v3 olan temalardan export yapman gerekiyor.
Muhtemelen sen de benim gibi v3 kurup v2 tema import etmeye çalıştın.
demo sayfasındaki v3 temalardan mı bahsediyosun hocam