Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende de aynı olay vardı. Sanırım bu yazılımsal bir hata. Yapılması gereken herşeyi yaptım fakat çalışmadı. Journal 2 ile devam etmeni tavsiye ederim
R10'da Journal 3 ü kurup kullanan vardır elbette. Bu sorunu aşan bir arkadaş çıkacaktır hocam. Ben temayı geçen sene aldığım için hiç kurmamıştım. Bu sorunu yaşayanlara supporta yazın halledelim demişler ama support desteği 33$. Halbuki dosya eksik



Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende de aynı olay vardı. Sanırım bu yazılımsal bir hata. Yapılması gereken herşeyi yaptım fakat çalışmadı. Journal 2 ile devam etmeni tavsiye ederim
Sorunu çözdüm dostum. Journal version 3 te v2 deki modül yok.
V3'ü kullanmak istiyorsan v3 olan temalardan export yapman gerekiyor.
Muhtemelen sen de benim gibi v3 kurup v2 tema import etmeye çalıştın.