RTS Bolumu mezunuyum. 2 yil kadar kendime ait olan ve linkte yer alan urunden kullandim kesinlikle 10 numara 5 yildiz bir urun siddetle tavsiye ederim. Suan bile bircok youtuber bu cihazdan kullanmakta. Tabi biraz butcenizi yukseltebilme sansiniz varsa.
https://fotografium.com/urun/canon-xc10-4k-video-kamera
Google'da arattim en ucuz bu sitede cikti.
Kapali ortam cekimlerimi genelde masa basinda yaptigimdan Rode Nt-Usb mikrofon kullaniyordum. Dis cekimler icin ise Rode Videomic Pro modelini kullaniyordum.