Shydox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben uzun süreli çalışmadım hocam yalan olmasın. Deneyimim kadarıyla söyliyeyim. Sayımda sorun oluyor. Ödemelerin yapılmadığı yönünde iddaalarla karşılaştım. Hiç çekecek kadar kasmaya çalışmadım.

Bazı arkadaşlar 70 TL alacağı varken hesabımı kapattılar vs diyorlardı. Ben çok güvenemiyorum.
Teşekkürler hocam paylaştığınız bilgiler için.
Diğer arkadaşlarda tecrübelerinden bahsederse çok iyi olur.