azatmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
*bu yorumu yönetici sıfatı ile yazmıyorum*

ilk defa böyle bir şey duyuyorum. yazılımcı adam açık kaynak kodlu teslim ettiyse alıcı istediğini yapar. hizmetin bedeli bellidir ve o ürünün/hizmetin ödemesini alıcı zaten yapmıştır. ister kendi kullanır, ister lisanslar satış yapar, ister pcye indirip arşive atar. canı ne isterse o. her ne kadar etik olmasa da aksi bir durum yoksa -önceden konuşulmadıysa, noter tastigi yoksa vb- yazılımcı da scripti kullanabilir, duruma göre satışını da yapabilir. fakat açık kaynak teslim ettiği müşteriden kesinlikle hak talep edemez.
Teşekkürler abi yorumun icin arkadaş bana özel satıyor ve her lisans dan %40 komisyon istiyor vaayy beee 😃 neyse ki hallettim