EBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size özel bir yazılımsa %40 talep saçma, parasını ödemişsiniz zaten bana göre bu aç gözlülüktür. X Fiyata anlaştıktan sonra ben tekrar para istiyorum denmez. Sonuçta tüm haklarını satın alıyorsunuz.
Sağol düşünceniz için