Hocam 4 mesaj öncesi 150tl hak ediyor 1 2 3 k lık sistem değil diye yazdınız ? konu alakalı bir konu değil.
Herşeyi geciyorum tüm foruma soruyorum kendisi bu sisitmei tabıkıde kullancak. olduki satacagını FARZ edelim ozaman sistemi dilediğim gibi benımde kullanma hakkım doğuyormu KENDİSİNİN İSMİ VEYA SİTESİ GEÇMEDEN?
rica ediyorum konuya dahil olma bir problemin varsa şikayet konusu aç ben burada konuyu bilenlere soruyorum konu da senin adını geçirmedim etiket atmadım markanı kirletmedim niye sürekli konuya dahil ediyorsun kendini ?