ismail03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok haklısınız
@YerelTeknoloji; sunduğu şartlar makul sanırım. Tasarıma gelirsek sade ve hoş kötü değil
ben zaten verilen emeğe birşey demiyorum arkadaşa whatsapp üzerinden de bunu yüzlerce kez söyledim yapılan iş belki 1000 TL'de hak ediyor şuan konu tasaım değil.



YerelTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hak diyorsunuz.

Peki yazdıklarımı birdaha kısa ve öz yazmak isterim telefondada net üzerindede sordum site bitmeden satıcakmısınız satmayımı düşünüyorsunuz aldıgım cevap hayır abi satmıyacam satmayı düşünmüyor du.

Ne zaman dosya teslimi yapıldı ozaman satıcam satmak istiyorum satmayı düşünüyorum demelere başlandı bu bir hakmıdır?
hiç bir şekilde kabul etmiyorum bu bir suçlamadır sadece gülüyorum telefon üzerinde 2 kere konuştuk ilk işi vermeden önce ne yapılacak onu konuştuk 2. konuşma ise satış yapacağım dediğim zaman aramıştır lisans konusunda konuşmuşuzdur. keşke arama kabul etmeseydim diğer olarak da whatsapp üzerinden konuştuk 1 kere bile satış yapmayacam demedim aksi halde scripttin satışını yapacağımı belirttim arama kayıtları olsa da dinletme şansım olsa herkese