HTML kısmı hazır aldığınız anladığım kadarıyla, arkadaş yazılımını giydirdi sadece.
Burada sorun html tema. Temayı "Extended License" şeklinde aldıysan satışını yapma hakkına sahipsin dostum. "Regular License" ile aldıysan bu etik değil.
Yazılım konusunda arkadaş sana özel olarak yapıp teslim etmiş. Hakkını savun, öyle bir dünya yok.
Hocam hak diyorsunuz.
Peki yazdıklarımı birdaha kısa ve öz yazmak isterim telefondada net üzerindede sordum site bitmeden satıcakmısınız satmayımı düşünüyormusunuz aldıgım cevap hayır abi satmıyacam satmayı düşünmüyor du.
Ne zaman dosya teslimi yapıldı ozaman satıcam satmak istiyorum satmayı düşünüyorum demelere başlandı bu bir hakmıdır?