Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler abi yorumun için ağzına sağlık bu arada temayı temaforestten seçtik yanii kendisi sıfırdan yazmadı bunu da belirteyim
HTML kısmı hazır aldığınız anladığım kadarıyla, arkadaş yazılımını giydirdi sadece.

Burada sorun html tema. Temayı "Extended License" şeklinde aldıysan satışını yapma hakkına sahipsin dostum. "Regular License" ile aldıysan bu etik değil.
Yazılım konusunda arkadaş sana özel olarak yapıp teslim etmiş. Hakkını savun, öyle bir dünya yok.