çok komik bir konu. yazılımı kim yazdırdıysa haklar onundur. parası alınan yazılımın hakkı parasını ödeyen kişiye aittir. 10 yıldır bu forumda iş yaparım ilk kez böyle bir konu görüyorum.
Sonunda konuya adam akıllı mantıklı bir cevap gelmiş.
Scripti kim yaptırdıysa hakları onun olur. Ben özel wordpress teması yapıyorum, ee bu durumda ne yapmam lazım satış hakkı benim mi oluyor? İyi o zaman ben hem özel tasarım yapayım hem de onu satışa çıkarayım ya da bir başkasına satayım. Böyle bir şey olamaz tabii ki. Burada yazılımı yaptıran kimse hak onundur.