Evet arkadaşlar olay ücret değil.
Kendisinin de paylaştığı üzere resimde sadece panelime düşsün sipariş yeter ile başlayıp sonra shopier satış entegrasyonu ekletti sonra farklı farklı şeyler en sonda satıcam olayına gectik. Biz iyilik yapıp kendisinin istediği üzerine fazlası ile desteğimizi yaptık site dosyalarını teslim ettik kurulumu yaptık
www.instadukkani.com adresindeki site/sistem yapılan sistem hatta ve hatta kendisine dedik o linkteki sitede kod sorunu varsa cıkarsa haber edin yapalım kod hataları olmuş haber etti hemen düzelttik yani burda aslında para ayrı bir yana istenilenle daha sonra yapmaya calışılan olaylar cok farklı dedikki satmak para kazanmak mı istiyorsunuz ozaman %40 her satıştan pay alırız %60 sizin olur sizde kazanırsınız bu sayede uzlaşmada olur onada gelmeyip ben para vermem durumlarına ve en son r10 na taşındı ki bu konular altına yazıyoruz diyede birde azar yiyoruz neden yazıyorsunuz yazmayın diye konu altına biz olanı biteni şeffaflığı ile yazıyoruz diye suçlu oluyoruz.
@Enfole;
@lastwisher;
@gencbeyin;
@EBT;
@tasarimhizmet;
@Valx;
@yasarkemaldag;
@Ofisimo;