çok komik bir konu. yazılımı kim yazdırdıysa haklar onundur. parası alınan yazılımın hakkı parasını ödeyen kişiye aittir. 10 yıldır bu forumda iş yaparım ilk kez böyle bir konu görüyorum.
Normalde haklısınız ama kişiye özel scriptlerde fiyatlandırma buna göre yapılır. Yani sadece sana ait olacak şekilde açık kaynak teslim edilir. Burada iletişim kopukluğu olmuş konu uzmanlara paslayalım
burdan fuub eski forumunu yad ediyorum orada bende bu hatayı yaptım "Kendime ait bir script isteyip 1200tl duyunca pahalı demem " şimdi hak veriyorum helal olsun