Ben baştan konuşurum hocam büyük çoğunlukla yazan kişi
@YerelTeknoloji; hatalı çok iyi ilgilenmiş ama tek hataları fiyatlandırma sunsa daha iyi olurmuş inşallah anlaşırsınız.
Şu konuda hem fikiriz 150 tlye Script satış hakkı olmaz bunu baştan belirtmeleri lazım.
teşekkürler düşünceniz için fakat konu açmıştım fiyat talebi için herkes 2k 3k istiyordu arkadaş mesaj attı kendisine belirttim öğrenci olduğumu ve 2 3k para verecek durumum olmadığını kendisine 150 tl talep ettim kendisi de kabul etti ve çalışmaya başladık resim ;
http://prntscr.com/ldvys2
çok komik bir konu. yazılımı kim yazdırdıysa haklar onundur. parası alınan yazılımın hakkı parasını ödeyen kişiye aittir. 10 yıldır bu forumda iş yaparım ilk kez böyle bir konu görüyorum.
şimdi hocam net birşey söyler misiniz kafam karıştı

başta söylemedim satış yapacağımı fakat bana özel yazıldığı için ezbere hareket ettim satış hakkını hiç düşünmedim.zaten amacım kodları falan almak değil veya kendisine lisanslı kaldırmadan önce lisans kalsın ama satış yaptığımda engel olmamasını da söyledim. bu konuda bilginiz olduğu belli yardımcı olursranız sevinirim