Arkadaşlar merhaba. Ben teknik lise çıkışlıyım. Liseyi bitireli 5 sene oluyor.
Lisedeyken kaliteli hocalarımız sayesinde ileri düzeyde web tasarım yapabiliyordum. Fakat bitirdikten sonra farklı alanlara yöneldiğim için bunların hepsini unuttum. İlerletmek veya devam etmek istedim fakat çalışma hayatımdaki yoğunluğumdan dolayı bir türlü nasip olmadı.
Şimdi ise ortalama 1 - 2 sene kadar boş zamanım var. Web tasarıma tamamen girmek ve sıfırdan bir web sitesini inşa etmek istiyorum. Az çok temelim var fakat sizden bunu sıfır olarak baz almanızı isteyeceğim. Yani sıfırdan ileri düzeyde web tasarım öğrenmem için ne yapmam gerekir? Hangi kitap/eğitim seti/videolu eğitimi(leri) almam gerekir ve hangi kodlama dil(leri)ini öğrenem gerekir?
Bana linkleri ile beraber atarsanız çok sevinirim.