Servan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haklı fesihden kastınız tazminatı alıp işten ayrılmak mı oluyor?
Tazminatıni alabiliyorsa almak ancak şirket vermek istemeyecektir. Öncelikli arabulucu daha sonra dava konusu yapılabilir.