Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba dostlar;
Şimdi benim elimde bi tane iphone 6 anakartı var. Bi arkadaşımın kırılan telefonundan çıkardım sağlam şekilde. Ben bu anakartı, anakartı arızalı olan bir iphone 6ya takıp kullanır hale getirmeyi amaçlıyorum. İki sorum olacak
1) Anakart 16 gb alacağım arızalı telefonun 16 gb olması gerekmez diye düşündüm ama emin olamadım bunlar aynı mı olmalılar yoksa fark etmez mi?
2) Anakartı değiştirdiğimde Touch ID sorun çıkarır mı?