Bildiğim kadarıyla erken gidemezsin. Bende 2 hafta oldu yaptırdım yoklamamı kasımda gidebilmek için 31 Ağustos son başvuru günüydü, şubat içinde 31 Kasım son gün.
Yedek Subay başvurusu için şuan başvurun alındı dedi şube ama aralıkta gel bi form doldurup imzalayacaksın (yedek subaylık için) dedi.