oxcakmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sisteme ödendi veya ödenmedi olarak rapor şeklinde geçiyor.
kardeşim ben ödediğim tüm cezaları öğrenmek istiyorum ödeyip ödemediğimi değil anlamadın galiba neyse boşver