Merhaba.
Bugün 0850'li numara aldım. Whatsapp business'a bağladım. Hızlı hızlı kopyala yapıştır ile mesajlar atıyordum. Birden hesaptan çıktı doğrulama istedi. Doğrula dediğimde "whatsapp kullanımı yasaklandı" dedi. Süre de yok. Başına gelen var mı

//Edit: Arkadaşalr numaram tekrar aktif edildi. Dün akşam mail attım whatsapp business'a, bugün dönüş yaptılar. Bayağı hızlılar. Bidaha yaparsan biletini keseriz diye mail atmışlar.