Akraba ile ye iç , iş yapma diye bir laf hiç mi duymadınız.
Bugüne kadar akrabası ile bir iş yapıp tek 1 problem yaşamadım diyen bir insan hayatım'da görmedim. Yaşamadıysa'da henüz yaşamamıştır
Artık o telefon için bir şey yapabileceğini zannetmiyorum. Telefon senin üstüne olsa dahi , aradan çok zaman geçmiş. Bir şey çıkmaz . Boş yere fazladan zaman ve para kaybı olur.
Bu bana ders olsun diyeceksin konu kapanacak.
hayır hocam artık canıma tak ettı ödediğimin 3-4 katını alıcam ondan inşallah burda aldıgım zman bu konuyu hortlatıcam